loading...

کلینیک دندانپزشکی زیبایی و درمانی در مشهد

بازدید : 40
چهارشنبه 23 آذر 1401 زمان : 10:20

"کلینیک بارانا به عنوان مجموعه ای از بهترین متخصصان دندانپزشکی در مشهد، ارائه دهنده انواع خدمات عمومی و تخصصی به بزرگسالان و کودکان با قیمت مناسب و در محیطی کاملاً بهداشتی می باشد که با ارسال تصویر لبخند خود از طریق واتساپ می توانید از مشاوره آنلاین و تلفنی کارشناسان ما بهره مند شوید."

خصوصیات بارانا کلینیک دندانپزشکی در مشهد

شناسایی ویژگی ها و معیارهای انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی خوب تا حد زیادی می تواند روی نتیجه و کیفیت درمان به هنگام بهره مندی از انواع خدمات تأثیرگذار باشد. از آنجا که مشهد جزء شهرهای بزرگ و نسبتاً شلوغ محسوب می شود، همیشه تشخیص یک مرکز مطمئن برای دریافت انوع خدمات دندانپزشکی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب کمی دشوار است.

بارانا کلینیک دندانپزشکی در مشهد برای اینکه پاسخگوی نیازهای اساسی مراجعین خود باشد، از ویژگی های زیر برخوردار است:

  1. حضور متخصصان در کنار دندانپزشک عمومی در کلینیک
  2. مشاوره رایگان و آگاهانه برای انتخاب درمان مناسب
  3. مجهز به تکنولوژی های جدید و پیشرفته دندانپزشکی
  4. اتاق تخصصی کودکان
  5. ارائه تمامی خدمات مورد نیاز بیماران
  6. رعایت پروتکل های بهداشتی و استریل بودن وسایل دندانپزشکی
  7. پرسنل خوش برخورد با روابط عمومی بالا
  8. مجهز به امکانات رفاهی مورد نیاز بیماران
  9. طراحی فضای داخلی دلباز با استفاده از رنگ های شاد و آرامش بخش
  10. دسترسی آسان کلینیک دندانپزشکی در مشهد به وسایل نقلیه
  11. استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت
  12. شفاف سازی قیمت خدمات برای مراجعه کنندگان
  13. یادگیری های مستمر و به روز بودن پرسنل در علم دندانپزشکی
  14. نوبت دهی سامان یافته و منظم
  15. پاسخگویی سریع کارشناسان به سؤالات بیماران
  16. مطلع ساختن دنبال کنندگان از آخرین اخبار کلینیک در شبکه های اجتماعی اصلی

دندانپزشکی اقساطی در مشهد با کلینیک بارانا

با مقایسه قیمت خدمات دندانپزشکی مشهد در کلینیک های مختلف، به این نتیجه می رسیم که بسیاری از افراد به دلیل ترس از بالا بودن هزینه درمان‌هایی مانند لمینت و یا ایمپلنت دندان از مراجعه به دندانپزشک برای معاینه و رفع مشکل خود سر باز می زنند، اما نمی دانند که تعویق درمان به ضرر خود آنهاست؛ چرا که بعدها باید دو یا سه برابر همان هزینه را به کلینیک ها و یا مطب های دندانپزشکی پرداخت کنند.

کلینیک بارانا با فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات لمینت و ایمپلنت دندان اقساطی در مشهد سعی کرده تا افرادی که امکان پرداخت هزینه به صورت یکجا ندارند، بتوانند از طریق قسط بندی با همان کیفیت و تحت نظر بهترین دندانپزشکان از این خدمات مجموعه بزرگ بارانا بهره مند شوند.

توجه! لازم است به اطلاع عزیزانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی اقساطی در مشهد می باشند برسانیم که امکان پرداخت هزینه در دو مرحله؛ فقط مختص خدمات ذکر شده فوق می باشد و ما بقی خدمات مطابق با همان تعرفه تعیین شده به مراجعه کنندگان محترم ارائه می گردد. برای اطلاع از نحوه قسط بندی و رزرو وقت قبلی، می توانید با شماره های کلینیک بارانا 09157609009 - 05137609009 تماس بگیرید.

انجام لمینت و ایمپلنت دندان اقساطی در مشهد برای مراجعه کننده عزیز کلینیک بارانا

آشنایی با لیستی از خدمات بهترین دندانپزشکی مشهد

برخی افراد ذاتاً دندان های یکدست و سالمی دارند و با رسیدگی منظم و رعایت بهداشت روزانه دندان‌ها، ممکن است هیچگاه درد و یا ناراحتی ناشی از مشکلات مختلف را در دهان خود تجربه نکنند. در مقابل برخی دیگر از افراد به دلیل بهم ریختگی و زردی دندانها، پوسیدگی، عفونت و یا جرم پیوسته نیاز به انواع خدمات و یا درمان های دندانپزشکی می یابند.

معمولاً خدمات دندانپزشکی در مشهد را میتوان به سه دسته درمانی، زیبایی و ترمیمی دسته بندی نمود. هدف از ارائه انواع خدمات به مراجعه کنندگان فقط رفع مشکلات دهان و دندان نیست؛ بلکه با پیشرفت علم دندانپزشکی امروزه از روش ها و تکنیک های متعددی برای زیبا سازی دندانها و اصلاح طرح لبخند استفاده می شود که در ادامه به هر یک از آنها اشاره خواهیم کرد.

1- کامپوزیت:

کامپوزیت‌ها پوسته هایی نازک از جنس رزین می باشند که به منظور رفع نواقص ظاهری در دندان‌ها مانند پوسیدگی، زردی، شکستگی، لب پرشدگی، ایجاد فاصله، بهم ریختگی های جزئی و به طور کلی اصلاح فرم و رنگ دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کامپوزیت در مشهد علاوه بر زیباسازی دندانها جنبه درمانی نیز دارد؛ بنابراین برای افرادی که مینای دندان آنها با بالا رفتن سن و یا بر اثر حساسیت های مختلف ضعیف شده است، مناسب می باشد.

متخصصان زیبایی در کلینیک بارانا رنگ ونیرهای کامپوزیت را بر اساس رنگ پوست، سلیقه شخصی و متناسب با رنگ دیگر دندان‌ها انتخاب می کنند.

انجام 16 واحد کامپوزیت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد

2- لمینت:

از میان روش های متعدد اصلاح طرح لبخند، لمینت با جلوه طبیعی و ظاهری مشابه به مینای دندان از میزان لکه پذیری کمتر و همچنین مقاومت بالاتر برخوردار است.

کامپوزیت و لمینت دندان کاربرد یکسانی دارند، اما با این وجود یکسری تفاوت ها در نحوه انجام، میزان ماندگاری و یا از نظر درخشندگی در بین آنها موجود است.

علاقه مندان به انجام لمینت دندان در مشهد می توانند نمونه کارهای بیشتر و یا ویدئوهای رضایت مراجعه کنندگان مختلف را در صفحه مربوطه از وبسایت دندانپزشکی بارانا مشاهده نمایند و پس از کسب اطمینان، زیباسازی دندانهای خود را به متخصصان مجموعه ما بسپارند.

انجام 10 واحد لمینت سرامیکی در کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد

3- ایمپلنت:

روشی که این روزها به عنوان مناسبترین جایگزین برای دندان‌های از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرد. ایمپلنت یا کاشت دندان دائمی از یک پیچ سازگار با بدن انسان ساخته شده که به عنوان ریشه درون استخوان فک قرار می گیرد.

با رعایت مراقبت های بعد از کاشت ایمپلنت، طول عمر و ماندگاری آن افزایش خواهد یافت و درصد موفقیت کاشت دندان به این روش بیشتر خواهد شد.

برای شناسایی هر یک از عواملی که منجر به پس زدن ایمپلنت دندان و در نهایت شکست درمان به این روش خواهد شد، می توانید مقاله مرتبط با آن را در سایت بارانا؛ بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد با کلیک روی لینک موردنظر مطالعه نمایید.

کاشت 2 واحد ایمپلنت دندان برای مراجعه کننده عزیز کلینیک بارانا

4- دندانپزشکی اطفال:

جلوگیری از پوسیدگی دندان های شیری کودک از مهم ترین مزایای مراجعه به موقع به متخصص دندانپزشک اطفال در مشهد می باشد که از درمان های پرهزینه مانند ارتودنسی در آینده پیشگیری می کند.

علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز می توانند از انواع خدمات دندانپزشکی در مشهد تحت نظر پرسنل دلسوز و متخصص کلینیک بارانا در محیطی به دور از تنش و اضطراب بهره مند شوند.

بخش اختصاصی اطفال در کلینیک دندانپزشکی بارانا

5- ارتودنسی:

در مواردی که بهم ریختگی و یا فاصله بین دندان‌ها زیاد باشد از خدمات ارتودنسی در مشهد برای درمان نامرتبی دندانها استفاده می شود. کج بودن و شلوغی بیش از حد دندانها در یک ناحیه از فک، می تواند مشکلاتی در هنگام جویدن و یا صحبت کردن به وجود آورد.

اصلاح دندان ها با ارتودنسی به صورت ثابت و متحرک قابل انجام است که متخصص ارتودنسی در کلینیک بارانا بسته به نوع مشکل دندان‌ها؛ از بهترین روش برای درمان بیماران استفاده می کند.

ارتودنسی؛ یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی بارانا در مشهد

6- بليچينگ

زمانیکه اسمی از روش‌های سفید کردن دندان به میان می آید، شاید بلیچینگ به عنوان قیمت مناسب‌ترین درمان زیبایی و اولین راهکار هنگامی که تنها مشکل طرح لبخند شما زردی دندان‌هاست، توسط مشاوران و دندانپزشکان مختلف توصیه شود.

سفیدی دندان‌ها به این روش موقتی بوده و با نفوذ مواد بلیچینگ به مینای دندان، به مرور رنگدانه های رسوب شده در آن اکسید می گردد و به این ترتیب این عمل منجر به تغییررنگ و درخشندگی دندان‌ها می شود. سفیدی دندان‌ها معمولاً به این روش اگر در یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در مشهد انجام شود، حدود 2 سال ماندگاری دارد.

تصویر قبل و بعد از انجام بلچینگ دندان

7- جرم گیری دندان

عدم رعایت بهداشت و بی توجهی به سلامت دندان‌ها، به مرور باعث تشکیل لایه ای زرد‌رنگ بر روی آن‌ها می شود که این لایه ها در ابتدا خطرناک نیستند، اما به مرور باعث ایجاد بوی بد دهان و ایجاد حفره در دندان‌ها می شوند.

با مراجعه به موقع به یک کلینیک خوب دندانپزشکی در مشهد و انجام اقداماتی نظیر جرم گیری و یا بروساژ دندان می توانید جلوی عوارض تشکیل اینگونه جرم‌ها و پلاک‌ها را در دهان خود بگیرید و از این طریق به سلامت دندان های خود کمک کنید.

جرم گیری دندان برای مراجعه کننده عزیز کلینیک بارانا

8- کشیدن دندان

زمانیکه که دیگر راهی برای درمان دندان پوسیده وجود نداشته باشد و خارج کردن آن به حفظ ساختار دهان و سلامت دیگر دندان‌ها کمک نماید، کشیدن دندان به عنوان راه حل مناسب توسط دندانپزشکان توصیه می شود.

متخصصان ما در کلینیک دندانپزشکی بارانا پس از ارزیابی شرایط و وضعیت دندان ها بهترین درمان را به شما پیشنهاد می کنند و تا جایی که امکان حفظ دندان با روش هایی مانند پر‌کردن و یا گذاشتن روکش امکان پذیر باشد، خارج کردن آن بعضاً به عنوان آخرین گزینه درمان مورد استفاده قرار می گیرد.

کشیدن دندان در یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در مشهد

9- ترمیم و پر کردن دندان

از مواد پرکننده به جهت ترمیم و بازسازی دندان ترک خورده، شکسته و یا ساییده شده استفاده می شود. در مواقعی که خرابی دندان بیش از حد باشد، نمیتوان عملکرد و قدرت آن را با استفاده از مواد پر کننده حفظ نمود و باید از روش دیگری برای درمان استفاده کرد.

در این روش دندانپزشک با حذف بخش های پوسیده از سطح دندان، حفره های ایجاد شده را با مواد ترمیم کننده پر می نماید. شما می توانید این درمان را در بهترین مرکز دندانپزشکی مشهد؛ زیر نظر دندانپزشکان دلسوز و متخصص با قیمت مناسب و با استفاده از مواد با کیفیت تجربه کنید.

ترمیم و بازسازی دندان پوسیده با استفاده از مواد کامپوزیت

10- درمان ریشه و عصب کشی

درمان ریشه همانطور که از اسم آن مشخص است در مواقعی کاربرد دارد که پوسیدگی به مغز دندان رسیده باشد.

با پوسیدگی بیش از حد، عصب های دندان در معرض خطر قرار می گیرند و گاه دندانپزشک برای ساکت کردن درد و جلوگیری از گسترش پوسیدگی، اقدام به خارج کردن عصب و پر کردن جای آن با مواد مخصوص می نماید.

بنا به توصیه متخصصان کلینیک بارانا، هرگونه احساس درد در دندان هایتان را جدی بگیرید تا با هزینه کمتر مناسبترین درمان را انجام دهید و به علاوه از خدمات گران قیمت مانند ایمپلنت و یا دیگر روش های کاشت دندان برای همیشه بی نیاز بمانید.

نمونه کار عصب کشی در بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد

خدماتی از قبیل گذاشتن روکش، کاشت دندان با استفاده از بریج و انواع جراحی های مربوط به لثه در کلینیک دندانپزشکی بارانا به مراجعه کنندگان محترم نیز ارائه می گردد.

روشهای جستجو دندانپزشک خوب در مشهد

1- پرس و جو از دوستان: برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد راه های زیادی وجود دارد. اولین قدم برای شناسایی یک دندانپزشک خوب، تحقیق و پرس و جو از دوستان و آشنایانی که قبلاً توسط وی درمان شده اند می باشد.
توجه داشته باشید که قبل از مراجعه به کلینیک، حتماً از زمینه های مهارت و تخصص دندانپزشک مربوطه مطمئن شوید تا به این ترتیب مشکلات جدی تری در آینده گریبان گیرتان نشود.

2- جستجو در پلتفرم های اجتماعی: دومین راه تحقیق و جستجو از طریق شبکه های اجتماعی می باشد. با این روش شما به مشخصات چندین کلینیک دست خواهید یافت که برای اطمینان از نحوه عملکرد آنها؛ بهتر است به صورت حضوری مراجعه کنید و براساس هر یک از ویژگی هایی که برای یک کلینیک دندانپزشکی خوب در مشهد مد نظر است، دندانپزشک خود را انتخاب نمایید.

3- بررسی وب سایت های دندانپزشکی: وب سایت ها نیز می توانند به شما برای پیدا کردن بهترین مرکز دندانپزشکی کمک کنند. معمولاً اکثر کلینیک ها نمونه کارهای اخیر خود را در سایت ها و دیگر صفحات رسمیشان منتشر می کنند و از این طریق شما می توانید با نوع کار و یا آمار رضایتمندی مراجعه کنندگان قبلی آشنا شوید و سپس برای انتخاب بهترین دندانپزشک در مشهد راحتر تصمیم گیری کنید.

4- تحقیق از دندانپزشک: گاهی با عوض کردن محل سکونت خود، حتی می توانید از دندانپزشک بخواهید تا به شما یک مرکز معتبر در نزدیکی محل جدیدتان معرفی نماید تا به این ترتیب از طریق دسترسی آسان، درمان و چکاپ دوره ای شما به تعویق نیفتد.

انتخاب دندانپزشک خوب در مشهد

منبع: مقاله سایت دندانپزشکی بارانا، خدمات دندانپزشکی مشهد اقساطی و تضمینی

"کلینیک بارانا به عنوان مجموعه ای از بهترین متخصصان دندانپزشکی در مشهد، ارائه دهنده انواع خدمات عمومی و تخصصی به بزرگسالان و کودکان با قیمت مناسب و در محیطی کاملاً بهداشتی می باشد که با ارسال تصویر لبخند خود از طریق واتساپ می توانید از مشاوره آنلاین و تلفنی کارشناسان ما بهره مند شوید."

خصوصیات بارانا کلینیک دندانپزشکی در مشهد

شناسایی ویژگی ها و معیارهای انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی خوب تا حد زیادی می تواند روی نتیجه و کیفیت درمان به هنگام بهره مندی از انواع خدمات تأثیرگذار باشد. از آنجا که مشهد جزء شهرهای بزرگ و نسبتاً شلوغ محسوب می شود، همیشه تشخیص یک مرکز مطمئن برای دریافت انوع خدمات دندانپزشکی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب کمی دشوار است.

بارانا کلینیک دندانپزشکی در مشهد برای اینکه پاسخگوی نیازهای اساسی مراجعین خود باشد، از ویژگی های زیر برخوردار است:

  1. حضور متخصصان در کنار دندانپزشک عمومی در کلینیک
  2. مشاوره رایگان و آگاهانه برای انتخاب درمان مناسب
  3. مجهز به تکنولوژی های جدید و پیشرفته دندانپزشکی
  4. اتاق تخصصی کودکان
  5. ارائه تمامی خدمات مورد نیاز بیماران
  6. رعایت پروتکل های بهداشتی و استریل بودن وسایل دندانپزشکی
  7. پرسنل خوش برخورد با روابط عمومی بالا
  8. مجهز به امکانات رفاهی مورد نیاز بیماران
  9. طراحی فضای داخلی دلباز با استفاده از رنگ های شاد و آرامش بخش
  10. دسترسی آسان کلینیک دندانپزشکی در مشهد به وسایل نقلیه
  11. استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت
  12. شفاف سازی قیمت خدمات برای مراجعه کنندگان
  13. یادگیری های مستمر و به روز بودن پرسنل در علم دندانپزشکی
  14. نوبت دهی سامان یافته و منظم
  15. پاسخگویی سریع کارشناسان به سؤالات بیماران
  16. مطلع ساختن دنبال کنندگان از آخرین اخبار کلینیک در شبکه های اجتماعی اصلی

دندانپزشکی اقساطی در مشهد با کلینیک بارانا

با مقایسه قیمت خدمات دندانپزشکی مشهد در کلینیک های مختلف، به این نتیجه می رسیم که بسیاری از افراد به دلیل ترس از بالا بودن هزینه درمان‌هایی مانند لمینت و یا ایمپلنت دندان از مراجعه به دندانپزشک برای معاینه و رفع مشکل خود سر باز می زنند، اما نمی دانند که تعویق درمان به ضرر خود آنهاست؛ چرا که بعدها باید دو یا سه برابر همان هزینه را به کلینیک ها و یا مطب های دندانپزشکی پرداخت کنند.

کلینیک بارانا با فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات لمینت و ایمپلنت دندان اقساطی در مشهد سعی کرده تا افرادی که امکان پرداخت هزینه به صورت یکجا ندارند، بتوانند از طریق قسط بندی با همان کیفیت و تحت نظر بهترین دندانپزشکان از این خدمات مجموعه بزرگ بارانا بهره مند شوند.

توجه! لازم است به اطلاع عزیزانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی اقساطی در مشهد می باشند برسانیم که امکان پرداخت هزینه در دو مرحله؛ فقط مختص خدمات ذکر شده فوق می باشد و ما بقی خدمات مطابق با همان تعرفه تعیین شده به مراجعه کنندگان محترم ارائه می گردد. برای اطلاع از نحوه قسط بندی و رزرو وقت قبلی، می توانید با شماره های کلینیک بارانا 09157609009 - 05137609009 تماس بگیرید.

انجام لمینت و ایمپلنت دندان اقساطی در مشهد برای مراجعه کننده عزیز کلینیک بارانا

آشنایی با لیستی از خدمات بهترین دندانپزشکی مشهد

برخی افراد ذاتاً دندان های یکدست و سالمی دارند و با رسیدگی منظم و رعایت بهداشت روزانه دندان‌ها، ممکن است هیچگاه درد و یا ناراحتی ناشی از مشکلات مختلف را در دهان خود تجربه نکنند. در مقابل برخی دیگر از افراد به دلیل بهم ریختگی و زردی دندانها، پوسیدگی، عفونت و یا جرم پیوسته نیاز به انواع خدمات و یا درمان های دندانپزشکی می یابند.

معمولاً خدمات دندانپزشکی در مشهد را میتوان به سه دسته درمانی، زیبایی و ترمیمی دسته بندی نمود. هدف از ارائه انواع خدمات به مراجعه کنندگان فقط رفع مشکلات دهان و دندان نیست؛ بلکه با پیشرفت علم دندانپزشکی امروزه از روش ها و تکنیک های متعددی برای زیبا سازی دندانها و اصلاح طرح لبخند استفاده می شود که در ادامه به هر یک از آنها اشاره خواهیم کرد.

1- کامپوزیت:

کامپوزیت‌ها پوسته هایی نازک از جنس رزین می باشند که به منظور رفع نواقص ظاهری در دندان‌ها مانند پوسیدگی، زردی، شکستگی، لب پرشدگی، ایجاد فاصله، بهم ریختگی های جزئی و به طور کلی اصلاح فرم و رنگ دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کامپوزیت در مشهد علاوه بر زیباسازی دندانها جنبه درمانی نیز دارد؛ بنابراین برای افرادی که مینای دندان آنها با بالا رفتن سن و یا بر اثر حساسیت های مختلف ضعیف شده است، مناسب می باشد.

متخصصان زیبایی در کلینیک بارانا رنگ ونیرهای کامپوزیت را بر اساس رنگ پوست، سلیقه شخصی و متناسب با رنگ دیگر دندان‌ها انتخاب می کنند.

انجام 16 واحد کامپوزیت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد

2- لمینت:

از میان روش های متعدد اصلاح طرح لبخند، لمینت با جلوه طبیعی و ظاهری مشابه به مینای دندان از میزان لکه پذیری کمتر و همچنین مقاومت بالاتر برخوردار است.

کامپوزیت و لمینت دندان کاربرد یکسانی دارند، اما با این وجود یکسری تفاوت ها در نحوه انجام، میزان ماندگاری و یا از نظر درخشندگی در بین آنها موجود است.

علاقه مندان به انجام لمینت دندان در مشهد می توانند نمونه کارهای بیشتر و یا ویدئوهای رضایت مراجعه کنندگان مختلف را در صفحه مربوطه از وبسایت دندانپزشکی بارانا مشاهده نمایند و پس از کسب اطمینان، زیباسازی دندانهای خود را به متخصصان مجموعه ما بسپارند.

انجام 10 واحد لمینت سرامیکی در کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد

3- ایمپلنت:

روشی که این روزها به عنوان مناسبترین جایگزین برای دندان‌های از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرد. ایمپلنت یا کاشت دندان دائمی از یک پیچ سازگار با بدن انسان ساخته شده که به عنوان ریشه درون استخوان فک قرار می گیرد.

با رعایت مراقبت های بعد از کاشت ایمپلنت، طول عمر و ماندگاری آن افزایش خواهد یافت و درصد موفقیت کاشت دندان به این روش بیشتر خواهد شد.

برای شناسایی هر یک از عواملی که منجر به پس زدن ایمپلنت دندان و در نهایت شکست درمان به این روش خواهد شد، می توانید مقاله مرتبط با آن را در سایت بارانا؛ بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد با کلیک روی لینک موردنظر مطالعه نمایید.

کاشت 2 واحد ایمپلنت دندان برای مراجعه کننده عزیز کلینیک بارانا

4- دندانپزشکی اطفال:

جلوگیری از پوسیدگی دندان های شیری کودک از مهم ترین مزایای مراجعه به موقع به متخصص دندانپزشک اطفال در مشهد می باشد که از درمان های پرهزینه مانند ارتودنسی در آینده پیشگیری می کند.

علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز می توانند از انواع خدمات دندانپزشکی در مشهد تحت نظر پرسنل دلسوز و متخصص کلینیک بارانا در محیطی به دور از تنش و اضطراب بهره مند شوند.

بخش اختصاصی اطفال در کلینیک دندانپزشکی بارانا

5- ارتودنسی:

در مواردی که بهم ریختگی و یا فاصله بین دندان‌ها زیاد باشد از خدمات ارتودنسی در مشهد برای درمان نامرتبی دندانها استفاده می شود. کج بودن و شلوغی بیش از حد دندانها در یک ناحیه از فک، می تواند مشکلاتی در هنگام جویدن و یا صحبت کردن به وجود آورد.

اصلاح دندان ها با ارتودنسی به صورت ثابت و متحرک قابل انجام است که متخصص ارتودنسی در کلینیک بارانا بسته به نوع مشکل دندان‌ها؛ از بهترین روش برای درمان بیماران استفاده می کند.

ارتودنسی؛ یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی بارانا در مشهد

6- بليچينگ

زمانیکه اسمی از روش‌های سفید کردن دندان به میان می آید، شاید بلیچینگ به عنوان قیمت مناسب‌ترین درمان زیبایی و اولین راهکار هنگامی که تنها مشکل طرح لبخند شما زردی دندان‌هاست، توسط مشاوران و دندانپزشکان مختلف توصیه شود.

سفیدی دندان‌ها به این روش موقتی بوده و با نفوذ مواد بلیچینگ به مینای دندان، به مرور رنگدانه های رسوب شده در آن اکسید می گردد و به این ترتیب این عمل منجر به تغییررنگ و درخشندگی دندان‌ها می شود. سفیدی دندان‌ها معمولاً به این روش اگر در یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در مشهد انجام شود، حدود 2 سال ماندگاری دارد.

تصویر قبل و بعد از انجام بلچینگ دندان

7- جرم گیری دندان

عدم رعایت بهداشت و بی توجهی به سلامت دندان‌ها، به مرور باعث تشکیل لایه ای زرد‌رنگ بر روی آن‌ها می شود که این لایه ها در ابتدا خطرناک نیستند، اما به مرور باعث ایجاد بوی بد دهان و ایجاد حفره در دندان‌ها می شوند.

با مراجعه به موقع به یک کلینیک خوب دندانپزشکی در مشهد و انجام اقداماتی نظیر جرم گیری و یا بروساژ دندان می توانید جلوی عوارض تشکیل اینگونه جرم‌ها و پلاک‌ها را در دهان خود بگیرید و از این طریق به سلامت دندان های خود کمک کنید.

جرم گیری دندان برای مراجعه کننده عزیز کلینیک بارانا

8- کشیدن دندان

زمانیکه که دیگر راهی برای درمان دندان پوسیده وجود نداشته باشد و خارج کردن آن به حفظ ساختار دهان و سلامت دیگر دندان‌ها کمک نماید، کشیدن دندان به عنوان راه حل مناسب توسط دندانپزشکان توصیه می شود.

متخصصان ما در کلینیک دندانپزشکی بارانا پس از ارزیابی شرایط و وضعیت دندان ها بهترین درمان را به شما پیشنهاد می کنند و تا جایی که امکان حفظ دندان با روش هایی مانند پر‌کردن و یا گذاشتن روکش امکان پذیر باشد، خارج کردن آن بعضاً به عنوان آخرین گزینه درمان مورد استفاده قرار می گیرد.

کشیدن دندان در یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در مشهد

9- ترمیم و پر کردن دندان

از مواد پرکننده به جهت ترمیم و بازسازی دندان ترک خورده، شکسته و یا ساییده شده استفاده می شود. در مواقعی که خرابی دندان بیش از حد باشد، نمیتوان عملکرد و قدرت آن را با استفاده از مواد پر کننده حفظ نمود و باید از روش دیگری برای درمان استفاده کرد.

در این روش دندانپزشک با حذف بخش های پوسیده از سطح دندان، حفره های ایجاد شده را با مواد ترمیم کننده پر می نماید. شما می توانید این درمان را در بهترین مرکز دندانپزشکی مشهد؛ زیر نظر دندانپزشکان دلسوز و متخصص با قیمت مناسب و با استفاده از مواد با کیفیت تجربه کنید.

ترمیم و بازسازی دندان پوسیده با استفاده از مواد کامپوزیت

10- درمان ریشه و عصب کشی

درمان ریشه همانطور که از اسم آن مشخص است در مواقعی کاربرد دارد که پوسیدگی به مغز دندان رسیده باشد.

با پوسیدگی بیش از حد، عصب های دندان در معرض خطر قرار می گیرند و گاه دندانپزشک برای ساکت کردن درد و جلوگیری از گسترش پوسیدگی، اقدام به خارج کردن عصب و پر کردن جای آن با مواد مخصوص می نماید.

بنا به توصیه متخصصان کلینیک بارانا، هرگونه احساس درد در دندان هایتان را جدی بگیرید تا با هزینه کمتر مناسبترین درمان را انجام دهید و به علاوه از خدمات گران قیمت مانند ایمپلنت و یا دیگر روش های کاشت دندان برای همیشه بی نیاز بمانید.

نمونه کار عصب کشی در بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد

خدماتی از قبیل گذاشتن روکش، کاشت دندان با استفاده از بریج و انواع جراحی های مربوط به لثه در کلینیک دندانپزشکی بارانا به مراجعه کنندگان محترم نیز ارائه می گردد.

روشهای جستجو دندانپزشک خوب در مشهد

1- پرس و جو از دوستان: برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد راه های زیادی وجود دارد. اولین قدم برای شناسایی یک دندانپزشک خوب، تحقیق و پرس و جو از دوستان و آشنایانی که قبلاً توسط وی درمان شده اند می باشد.
توجه داشته باشید که قبل از مراجعه به کلینیک، حتماً از زمینه های مهارت و تخصص دندانپزشک مربوطه مطمئن شوید تا به این ترتیب مشکلات جدی تری در آینده گریبان گیرتان نشود.

2- جستجو در پلتفرم های اجتماعی: دومین راه تحقیق و جستجو از طریق شبکه های اجتماعی می باشد. با این روش شما به مشخصات چندین کلینیک دست خواهید یافت که برای اطمینان از نحوه عملکرد آنها؛ بهتر است به صورت حضوری مراجعه کنید و براساس هر یک از ویژگی هایی که برای یک کلینیک دندانپزشکی خوب در مشهد مد نظر است، دندانپزشک خود را انتخاب نمایید.

3- بررسی وب سایت های دندانپزشکی: وب سایت ها نیز می توانند به شما برای پیدا کردن بهترین مرکز دندانپزشکی کمک کنند. معمولاً اکثر کلینیک ها نمونه کارهای اخیر خود را در سایت ها و دیگر صفحات رسمیشان منتشر می کنند و از این طریق شما می توانید با نوع کار و یا آمار رضایتمندی مراجعه کنندگان قبلی آشنا شوید و سپس برای انتخاب بهترین دندانپزشک در مشهد راحتر تصمیم گیری کنید.

4- تحقیق از دندانپزشک: گاهی با عوض کردن محل سکونت خود، حتی می توانید از دندانپزشک بخواهید تا به شما یک مرکز معتبر در نزدیکی محل جدیدتان معرفی نماید تا به این ترتیب از طریق دسترسی آسان، درمان و چکاپ دوره ای شما به تعویق نیفتد.

انتخاب دندانپزشک خوب در مشهد

منبع: مقاله سایت دندانپزشکی بارانا، خدمات دندانپزشکی مشهد اقساطی و تضمینی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 63
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 906
  • بازدید کلی : 1024
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی